Heb je een storing aan je warmtepomp?

Wat vervelend, daar gaan we snel mee aan de slag!

Voordat je ons zo meteen belt om de storing door te geven, wil je eerst iets voor ons uitzoeken? Onze monteur wil namelijk als eerste weten of de storing alleen in jouw warmtepomp zit of dat de rest van de buurt er ook last van heeft. Dan kan hij sneller op zoek naar de oorzaak van de storing en het voor je oplossen.

Wanneer meld je een storing?

Voordat je ons belt, controleer dan eerst of er toevallig nu onderhoud gepland staat in jouw wijk.

En controleer ook of iemand uit je buurt de storing al gemeld heeft. Als dat inderdaad het geval is, kan je op de site de voortgang van de storing volgen.

Heb je geen acute storing of een vraag over het systeem? Dan mag je ons ook mailen op klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.

Voor andere vragen kun je ons bellen op 0344 – 750 276 of mailen naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.

Snelheid

Natuurlijk pakken we je storingsmelding zo snel mogelijk op, eigenlijk altijd binnen 4 uur. Daarna is het afhankelijk van de storing hoe snel we het probleem kunnen vinden en oplossen.

 

 

Storing melden

Laatste nieuws

Aankondiging werkzaamheden Circus (Schijfmos 1-37)

Aankondiging werkzaamheden Circus (Schijfmos 1-37)

Hierbij willen wij u graag informeren over de geplande werkzaamheden aan de WKO-installatie bij u in de wijk. Wij hebben geconstateerd dat een transportpomp in de ringleiding van het Circus aan vervanging toe is, derhalve gaan we deze pomp vervangen door een nieuwer...

Lees meer
Brononderhoud De Mossen Houten – 27-11-2019

Brononderhoud De Mossen Houten – 27-11-2019

UPDATE 14:55: De werkzaamheden in de wijk zijn afgerond. U kunt uw warmtepomp éénmalig zelf resetten. Indien de storing na deze reset terugkomt adviseren wij u om de tijdelijk op elektrisch bijverwarmen zetten. Dit kan door de schuif op de warmtepomp (onder het...

Lees meer