Heb je een storing aan je warmtepomp?

Wat vervelend, daar gaan we snel mee aan de slag!

Voordat je ons zo meteen belt om de storing door te geven, wil je eerst iets voor ons uitzoeken? Onze monteur wil namelijk als eerste weten of de storing alleen in jouw warmtepomp zit of dat de rest van de buurt er ook last van heeft. Dan kan hij sneller op zoek naar de oorzaak van de storing en het voor je oplossen.

Wanneer meld je een storing?

Voordat je ons belt, controleer dan eerst of er toevallig nu onderhoud gepland staat in jouw wijk.

En controleer ook of iemand uit je buurt de storing al gemeld heeft. Als dat inderdaad het geval is, kan je op de site de voortgang van de storing volgen.

Heb je geen acute storing of een vraag over het systeem? Dan mag je ons ook mailen op storingen@duurzaamverbonden.nl.

Voor andere vragen kun je ons bellen op 0344-750 276 of mailen naar klantzaken@duurzaamverbonden.nl .

Snelheid

Natuurlijk pakken we je storingsmelding zo snel mogelijk op, eigenlijk altijd binnen 4 uur. Daarna is het afhankelijk van de storing hoe snel we het probleem kunnen vinden en oplossen.

 

 

Storing melden

Laatste nieuws

Storing collectieve systeem

Storing collectieve systeem

UPDATE: de storing in het collectieve systeem is verholpen. Om storingen aan individuelen warmtepompen te voorkomen, worden de transportpompen in de wijk het komende uur rustig bijgezet. Heb je een nieuwe warmtepomp? Reset deze dan niet zelf om eventuele vervolgschade...

Lees meer
Informatie koelwoningen

Informatie koelwoningen

Op 17 januari 2019 heeft de bewonersavond voor de bewoners van de koelwoningen plaatsgevonden. Eind week 4 zijn de vernieuwde informatiepakketten naar de bewoners verstuurd. Via onderstaande links is de diverse informatie terug te lezen: Folder koelwoningen...

Lees meer